marți, 28 iulie 2009

Yuppies

Eu am un hobby… in fiecare dimineata ma trezesc si ma duc la birou. Biroul este acel loc unde clapacesc niste chestii la calculator, particip la vreo 2 sedinte si pe la sfarsitul lunii imi intra niste bani in cont…. Daca ar fi sa ma iau dupa definitie ar trebui sa ma descriu ca un veritabil Yuppie (short for Young Urban Professional ). Daca este ceva care ma calca pe nervi mai tare este acel context in care toti sunt prinsi in aceasta plasa a corporatistilor dornici de a avansa intr-o ierarhie total haotica si aberanta. Unul din obiectivele activitatii mele este reprezentat de optimizarea proceselor interne intr-un departament tehnic…. Datorita organizarii si reorganizarii repetate am identificat echipe intregi care dublau munca, echipe care nu mai aveau obiect de activitate..etc. Daca ii intrebi la o cafea care e mersul iti vor da clasicul raspuns ca se spetesc de treaba… supraincarcare…. Oameni care ies la masa si inca mai discuta probleme de serviciu pe hol… Am senzatia ca acesti oameni traiesc intr-o lume paralela, in care supremul obiect al vietii lor este realizarea target-ului. Ma simt ca un strain in aceasta atmosfera plina de activitate in care eu nu sunt altceva decat acea pata de culoare…. Uite-l p-ala cu motoru… Si toate astea pt un amarat de salariu, care ar trebui sa te motiveze, sa devii proactiv, sa-ti realizezi target-ul, sa duci compania pe noi culmi, sa fii de-a dreptul outstanding. Noroc este ca mi-a dat bunul Dumnezeu o sotie si o minune de copil, niste prieteni cu care ma dau cu motoarele si darul de a canta.…. Fara aceste lucruri nu stiu unde ajungeam. Probabil vreun frustrat ca nu a ajuns manager, care iesea la masa cu prietenii discutand probleme de la serviciu…. Fuck off

3 comentarii:

bluenotes spunea...

chill out, bro.
fuck the system, da' tre' sa ducem banu' la jupanese.
in rest, rezon.

tanguero spunea...

ba ma lasi. da ce mama dracu ai fi vrut? ce sa iti fac daca nu esti geniu ca mine???

Unknown spunea...

Ma, sa stii ca ai dreptate. M-am stricat de ras... Genial.
:). Si felicitari pentru blog !